Miért nem tud egy cég telefonon ajánlatot adni javításra?
Egy cég általában nem tud pontos ajánlatot adni telefonon egy javításra, mert az árakat és a szükséges javítási munkálatokat csak az adott helyszínen és az érintett eszközök alapos megvizsgálása után lehet meghatározni.
A pontos árajánlatot csak azután lehet adni, hogy az illetékes szakember megvizsgálta az eszközt, értékelte annak állapotát és elvégezte a szükséges diagnosztikai teszteket. A javítási munka fajtája és a szükséges alkatrészek, anyagok és munkaerő költségei is csak ezt követően határozhatóak meg.
Ezenkívül, egy telefonon adott árajánlat alapján a cég nem tudja garantálni a végleges árat, mivel a javítás során előfordulhatnak olyan váratlan problémák vagy egyéb költségek, amelyeket a kezdeti telefonos beszélgetés során nem lehetett előre látni.
Ezért a legtöbb cég inkább javasolja, hogy az ügyfelek hívják fel őket, hogy egyeztessenek egy helyszíni látogatást és megbeszéljék a javítás részleteit. Ez lehetővé teszi a cég számára, hogy pontosabb árajánlatot adjon és a javítás során felmerült bármilyen váratlan problémát azonnal kezelni tudja.
Miért nem érdemes a legolcsóbb ajánlatot elfogadni?
A legolcsóbb ajánlat elfogadása rövid távon pénzt takaríthat meg, de hosszú távon általában rossz döntésnek bizonyulhat. Az alacsony ár általában az alacsony minőségű anyagok és munkaerő használatával járhat, amelyek a termék vagy szolgáltatás minőségének és megbízhatóságának romlásához vezethetnek.
A legolcsóbb ajánlatot adó cégnek gyakran csökkentenie kell a költségeket valahol, hogy versenyképes árat ajánljon, és ez gyakran azt jelenti, hogy olyan alacsonyabb minőségű anyagokat vagy szolgáltatásokat használ, amelyek rövid időn belül meghibásodhatnak vagy elromolhatnak. Ez azt jelenti, hogy hamarosan újra javításra lesz szükség, ami hosszú távon több költséget jelenthet, mint a kezdetben magasabb árat kérő, de magas minőségi szolgáltatást nyújtó cég árajánlata.
Emellett, az alacsony árajánlatot adó cég lehet, hogy nem rendelkezik a szükséges szakértelemmel, tapasztalattal vagy felszereléssel a munka hatékony és biztonságos elvégzéséhez, amely hosszú távon is kockázatot jelenthet az ügyfél számára.
Ezért fontos, hogy ne csak az árat, hanem a minőséget és a szolgáltatás színvonalát is figyelembe vegyük, amikor kiválasztjuk a szolgáltatót. Ha egy megbízható és tapasztalt céget választunk, akkor hosszú távon biztosak lehetünk abban, hogy a szolgáltatás magas minőségű és megbízható lesz, ami hosszú távon többet érhet, mint egy rövid távú árelőny.
Miért fogadjuk el egy szakember tanácsát?
Egy szakember tanácsát azért fogadjuk el, mert olyan személyről van szó, aki szaktudással, tapasztalattal és készségekkel rendelkezik az adott területen. A szakember által adott tanácsok általában több éves tapasztalat és szaktudás eredményei, amelyekkel az átlagos ember nem rendelkezik.
A szakember által nyújtott tanácsoknak általában hitelesebb az alapja, mint az interneten vagy barátoktól származó véleményeknek. A szakember szaktudása és tapasztalata alapján tudja, mely megoldások működnek, és melyek nem. A szakembernek az is fontos szerepe van, hogy a legmegfelelőbb tanácsokat adja az adott helyzetben, figyelembe véve az ügyfél egyedi igényeit és a lehetőségeit.
A szakember tanácsai segíthetnek az ügyfélnek időt, energiát és pénzt takarítani meg azzal, hogy a lehető leghatékonyabb és legmegbízhatóbb megoldásokat ajánlja. Emellett a szakember által nyújtott tanácsok segíthetnek a hibák elkerülésében és a biztonságosabb munkavégzésben is.
Összességében, a szakember tanácsát azért fogadjuk el, mert az alapja a szaktudás, a tapasztalat és a készségek, amelyek segítenek az ügyfélnek a legjobb megoldásokat és szolgáltatásokat választani, és ezzel hosszú távú megtakarítást és biztonságot biztosítani.
Áraink:
Villanyszerelés kiszállási díj. Amelybe beletartozik a munkafelmérés, hibakeresés, szóbeli árajánlatadás, szaktanácsadás is.
Budapest: 30.000 Ft.
Pest megye: 40.000 Ft.
Telefonos tanácsadásunk díjmentes!
További esetleges költségek/tételek:
Elosztótábla kiépítés/csere anyagköltség: 35 000 Ft- tól.
Elosztó tábla bekötése munkadíj: 35 000 Ft-tól.
Villanytűzhely vezeték kiépítés anyagköltség: 5500 Ft /fm- től.
Villanytűzhely bekötés munkadíj: 10 000 Ft-tól.
Villanytűzhely kábel kiépítés: 5500 Ft/fm- től.
Beépített főzőlap bekötés: 10 000 Ft- tól.
Főzőlap kábel kiépítés: 5500 Ft/fm- től.
Sütő bekötés: 10 000 Ft- tól.
Sütő kábel kiépítése: 5500 Ft/fm- től.
Átalány díja a munkadíj 35%-a.
Ez az ár nem tarlatmazza a szerelvények árát (lámpa,kapcsoló,dugalj, led szalag, led trafó...stb...) és az Áfá-t
Az árpolitikánk egy olyan stratégiát követ, amely az átlagon felüli minőségi szolgáltatásunkat tükrözi. Ennek megfelelően áraink eltérhetnek az átlagos piaci áraktól, de azok indokolhatóak a kiváló minőségű és megbízható munkánk által, amelyre büszkék vagyunk. Reméljük, hogy ügyfeleink egyetértenek azzal, hogy szolgáltatásaink értékét az árakkal összehasonlítva kiemelkedőnek találják, és bíznak abban, hogy velünk dolgozva elégedetten távoznak majd.